wtorek, 30 marca 2010

mądre mamusie

"11 proc. Polek przyznaje, że będąc w ciąży paliło, a 14 proc. - że piło alkohol"

Kobiety palą, piją w ciąży - "kieliszek nie zaszkodzi", "co tam, 2 papierosy dziennie" ... no co za egoistki! później te same "luźne" babki - za jakie się mają - doświadczają tego przedziwnego syndromu zwanego instynktem i nagle mają monopol na całą prawdę, absolut w sprawie życia... pfff... żałosne.
Te same mamusie wytykają takim jak ja egoizm, bo nie chcemy mieć dzieci. One wiedzą jaki to cud życia - które same stawiają czasem na ostrzu noża - ale co tam, one wiedzą i to stawia je ponad wszystko... no naprawdę bez komentarza.
Naprawdę rzygać się chce na widok tych mamuś, które nie mają za grosz własnej osobowości, bo owoc ich lędźwi przejął cały mózg, charakter i w ogóle całe życie. Dziecko w avatarze na serwisach społecznościowych, dziecko w całej galerii, dziecko w każdej rozmowie i wszędzie gdzie da się upchać kupkę, pieluszkę i ulewanie.

Nie mam koleżanek, serio nie mam o czym gadać z osobnikami płci żeńskiej w wieku rozpłodowym. Nie bawią mnie gadki o fizjologi małego człowieka i na pewno nie rozczula mnie jego akomodacja oka i nieskoordynowane ruchy, które to przez "wtajemniczone" mamusie odbierane są za uśmiech i radość na ich widok ... bosz, one serio nie mają pojęcia o rozwoju człowieka, ale nie szkodzi im to w dopisywaniu sobie jakiejś chorej i wyssanej nie powiem z czego ideologii.
oj słabiutko.

No ale to ja - jasno myśląca, czytająca i używająca mózgu, a nie jedynie emocji - jestem egoistką. Jestem egoistką, bo nie chcę - ku niezadowoleniu rodziny - powoływać na ten wstrętny świat dziecka, które ma za zadanie zaspokojenie instynktu, być obiektem miliarda zdjęć na serwisach, spełnienie chorych ambicji dorosłych (patrz: "małe miss", czy inny tego typu terroryzm)a potem być oddane do przedszkola i szkoły, a po powrocie do domu posadzone przed tv czy komputerem.

Bo skąd się biorą połmózgie dzieci w gimnazjum? Od takich samych rodziców. A rodzice nie widzą prostej zależności, że to oni są egoistami jakich mało robiąc sobie dzieci, z którymi po ok. 12 latach już nie ma co robić: na słodkie fociki na NK już za stare a na zachwycanie się kolejnym koślawym obrazkiem już nie ma siły... Co by tu począć? kolejne dziecko! koszmar! Bo są takie mądre, co ponownie zachodzą, bo to "cementuje związek"... matko i córko! ktoś im wszystkim zafundował chyba darmową lobotomię ...
no ale co, koza sokoła nie urodzi. Tyle na dziś. Tatusiom oberwie się już niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz