sobota, 12 czerwca 2010

sprawiedliwość ?!

tego już za wiele. wczoraj w rozmowie ze znajomymi wyszła taka rewelacja, że znajomej "ucięli 2000 z wypłaty" ... i ona się martwi jak to będzie .. kuuuuuuuuurwa mać! jej ucięli 2 tysiące i coś jeszcze ma, bo przecież tylko "ucięli", więc jest tego pewnie z drugie tyle... ja pierdole. a ja nie mam nic. i nie mam szansy! bo nie ma nawet połowy etatu dla mnie... ja nawet 2000 nie zarabiałam jeszcze w ciągu mego żałosnego życia... nie mówiąc już o tym, że mi ktoś taką kwotę "odcina" ...

sprawiedliwość w tym kraju już od dawna jest kurwą puszczającą się na prawo i lewo za m.in moje pieniądze.

napiszę sobie kartkę "mam 26 lat, wyższe wykształcenie i jestem bezrobotna" i usiądę na głównym deptaku w mieście. ciekawe ile bym uzbierała ?

mam naprawdę dość tego pojebanego kraju, tego prl-u w XXI wieku, tego syfu, tych pijaków i dzieciorobów, którzy dla państwa znaczą więcej niż ja czy mój luby. to jest po prostu jakaś żenada. ja tego w ogóle nie rozumiem: jak to możliwe, żeby młoda i mądra osoba była przez europejskie państwo zostawiona na pastwę losu podczas gdy pijaczków, którzy mają za co (caritas, mops, bezrobotne) chlać od 9.30 rano nie brakuje? jak to kurwa możliwe, ja się pytam?!

może powinnam zrobić sobie 5 bachórstwa żeby się mną państwo choć odrobinkę zainteresowało? bo wyciąga ta banda złodziei wstrętne brudne łapska po podatki, zusu, srusy i inne hujstwa, ale jak to mi trzeba pomóc to "mi się nie należy bo cośtam"... ja pierdolę.

- nie należy mi się zasiłek dla bezrobotnych bo robiłam 9cio miesięczny staż, a trzeba mieć przepracowany rok
- nie dostałam złamanego grosza z alimentów, ani z funduszu alimentacyjnego bo moja mama "za dużo zarabia" a ojciec jest nieściągalny

NIC MI SIĘ NIE NALEŻY W TYM PAŃSTWIE BEZPRAWIA WIĘC NIECH MNIE W DUPĘ POCAŁUJĄ I ODPIERDOLĄ SIĘ NA ZAWSZE OD MOICH PIENIĘDZY, KTÓRE LEDWO ZARABIAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz